سلامت رواني

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سلامت رواني

جان گلدبرگ , كن گلدبرگ و جاش گلدبرگ
افسر ارشد بازنشسته كن كن كن , يكي از كهنه سربازان بازنشسته نيروي منفجره نيروي منفجره نيروي دريايي , رئيس و بنيانگذار يك سازمان غيرانتفاعي است كه درمان ptsd را به سربازان قديمي , اولين پاسخ دهندگان و خانواده‌هايشان مي‌دهد . جاش گلدبرگ مدير اجرايي موسسه قله بولدر براي رشد پس از سانحه است .

 

خواست گاه پزشك ماهر اواخر سال خانواده جديد روح جان سلول خورشيدي

 

ممكن است ماه آگاهي سلامت رواني باشد و فرصتي عالي براي صحبت درباره چيزهاي بسيار مورد بحث فراهم كند , اما اغلب موضوعي كه بر هر انسان روي كره زمين تاثير مي‌گذارد , اشتباه است .
ما از اينكه حامل خبره‌اي بد باشيم متنفرم , اما اجازه دهيد يك حقيقت سخت را بگوييم : همه ما فراز و نشيب‌هاي زيادي را در زندگي خود تجربه مي‌كنيم . ما به شناخت ضربه و پيروزي , موفقيت و مبارزه , درد و هدف خواهيم پرداخت . سوال اين نيست كه آيا ما با مبارزه در زندگي خود ملاقات خواهيم كرد - سوال اين است كه آيا مي‌توانيم در مواجهه با اين فراز و نشيب اجتناب‌ناپذير , به خوبي مبارزه كنيم .
به عنوان يك جامعه , ما به سلامت روان در شرايط دودويي فكر مي‌كنيم . يا يك نفر خوب است يا نيست . اگر آن‌ها خوب نباشند و به دنبال كمك هستند, آن‌ها به طور معمول تشخيص داده مي‌شوند و علائم پريشاني آن‌ها با تركيبي از درمان و دارو درمان مي‌شود . موفقيت به عنوان يك معني معنادار تلقي مي‌شود , هرچند اغلب كوتاه‌مدت , كاهش علايم آن‌ها .
متاسفانه , اين رويكرد اثبات نشده يا غيرقابل‌دسترس براي بسياري از افراد - - به ويژه افراد درون جامعه نظامي و كهنه سرباز است . به طور خلاصه , به اين دليل است كه اين رويكرد براساس يك تصور غلط است كه تجربيات و زمان‌هاي نبرد ما را كاهش مي‌دهد و آينده ما را كاهش مي‌دهد و بهترين گزينه پذيرفتن اين است كه بقيه زندگي ما با شادي , ارتباط , رشد و تكميل شدن پر شود .
اين برنامه اولين برنامه‌اي است كه براي كشت و تسهيل رشد پس از سانحه طراحي شده‌است . نيچه به سادگي در سخنان فيلسوف آلماني فريدريش نيچه توضيح مي‌دهد : " آنچه ما را نمي‌كشد , ما را قوي‌تر مي‌سازد . "
سازمان‌هاي خدماتي قديمي ديگر به اين حوزه از اهميت فزاينده براي سلامت روان سربازان قديمي تكيه دارند . پروژه جنگ صليبي ديگري كه برنامه‌ها و خدمات مستقيمي را براي سربازان قديمي و خانواده‌هاي مجروح و خانواده‌هاي آن‌ها فراهم مي‌كند , اهميت جنگ جوي و ارزش يك رويكرد براساس آن را به رسميت مي‌شناسد . از اواخر ژانويه تا كنون , پشتيباني ارزشمندي براي برنامه پيشرفت قله بولدر ارائه كرده‌است .
براي بيشتر مردم اين ايده كه عبارت " آسيب " مي‌تواند با هر چيز مثبت و بسيار كم‌تر از اختلال استرس دنبال شود بسيار خيره‌كننده است . با اين حال , رشد پس از سانحه يك علم چند دهه‌اي است و مسير تاريخ بشر را منعكس مي‌كند كه تا زماني كه انسان روي كره زمين قرار داشته باشد , باز مي‌گردد . ما آسيب را تجربه مي‌كنيم, كار مي‌كنيم تا تجربيات خود را درك كنيم, و تلفات را به دست آوردن , درد به هدف و كش‌مكش به قدرت تبديل كنيم .
هيچ‌كس اين را بهتر از سربازان قديمي نمي‌داند . در سخنان چند ساله ژنرال و فيلسوف آتني , " بايد به ياد داشته باشيم كه يكي [ مرد / زن ] بسيار شبيه ديگر است و [ او ] بهتر است كه در شديدترين مدرسه آموزش داده شود . "

 

بيانيه مهم خاورميانه حد اندازه كاهش قيمت ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 97 ليست ارگان هاي ارائه دهنده امريه سربازي

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.