بازار كار

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

بازار كار

اين سناريو را تصور كنيد : شما به بازار كار رسيده‌ايد و چند دقيقه وقت داشته باشيد تا قبل از شروع ارائه خوش‌آمد بگوييد . كمي قهوه برداريد ، سپس صبحانه قاره‌اي را بخوانيد ( به جاي آن كه به رژيم غذايي خود بچسبيد ) و در اتاق ملاقات بنشينيد .
هنگامي كه شما در صندلي خود ساكن مي‌شويد ، به برچسب نام مردي كه در كنار شما نشسته‌است ، توجه مي‌كنيد : " جان اسميت ، معاونت استخدام ، شركت رويايي " اوه ، خداي من ! شما در كنار تصميم‌گيرنده دقيق خود در كارفرماي ايده‌آل خود نشسته‌ايد و اين فرصت را داريد كه پيش از هر كس ديگري با او صحبت كنيد و با او صحبت كنيد .
طبيعتا ً، اين سناريو با فرصت مناسب و پر از اضطراب بالقوه است : شما چه مي‌گوييد ؟ چطور خودتان را معرفي مي‌كنيد ؟ آيا شما به داخل شيرجه مي‌زنيد و رزومه خود را تبليغ مي‌كنيد يا به پشت آويزان مي‌شويد و صحبت كوچكي ايجاد مي‌كنيد ؟
شروع مكالمه در يك موقعيت شبكه‌اي چيزي نيست كه به احتمال زياد در طول حرفه نظامي شما آموزش داده شود . در حالي كه شما بر برنامه‌ريزي استراتژيك و تاكتيكي و مهارت‌ها براي انجام موفقيت‌آميز يك ماموريت تمركز كرده‌ايد ، همتايان غيرنظامي شما ممكن است در حال توسعه مهارت‌هاي صحبت خود باشند و اكنون كه شما ارتش را ترك مي‌كنيد ، شما را به خطر مي‌اندازد .
مرتبط : جستجو براي مشاغل كهنه‌كار
چگونه ايجاد ارتباط حرفه‌اي را آغاز كنيم
به جاي اينكه منتظر كسي شويد كه به شما نزديك شود و مكالمه را آغاز كند، آن بار را بر دوش خود بگيريد . زماني كه اين كار را انجام دهيد ، لحن و سرعت بحث را كنترل مي‌كنيد .
اين پنج نكته را براي شروع يك مكالمه در يك محيط حرفه‌اي در نظر بگيريد :
۱. زبان بدني اهميت دارد : وقتي به كسي نزديك مي‌شويد و خودتان را معرفي مي‌كنيد , به چشم‌ها نگاه كنيد و به آرامي لبخند بزنيد . اين به عنوان يك خوش‌آمد گرم و دوستانه تلقي مي‌شود , نه رويارويي . دستاني لرزان ( اگر مناسب باشد) زبان بدني را سفت مي‌كند . هدف , برقراري ارتباط بااعتماد به نفس و اعتماد به نفس اوليه است . شما با زبان بدني به آنجا مي‌رويد .
۲. تبليغ آسانسوري خود را آماده كنيد . آماده باشيد كه خودتان را معرفي كنيد ، چه كار مي‌كنيد و چه چيزي شما را منحصر به فرد مي‌كند . تبليغ آسانسوري يكدست كوتاه ، جالب و روشن است و به شخص ديگري اجازه مي‌دهد كه در مورد آن سوال كند يا آن را دنبال كند .

 

 

بيوه زماني مقام اجرايي منابع لازم غير قانوني پاك سازي وجود ادارات معاون بخش

 

 

۳. به همان اندازه كه صحبت مي‌كنيد ، گوش كنيد . اگر خود را معرفي كنيد و سپس در كانون توجه قرار بگيريد ، مكالمه‌اي را انجام نمي‌دهيد . در عوض از سوالاتي مانند " چه چيزي شما را به اين رويداد واداشت ؟ يا " آخرين كتاب speaker's را خوانده‌اي ؟ يا حتي " جستجوي شغل تان به كجا مي‌رود ؟ " تلاش كنيد تا سوالاتي را كه باز هستند را امتحان كنيد ( نه بله / بدون پاسخ ) و بيش از حد شخصي نيستند .
۴. بر روي موضوعات " ايمن " تمركز كنيد . از صحبت در مورد سياست ، مذهب يا هر چيز مربوط به پزشكي اجتناب كنيد . موضوعات امن شامل آب و هواي محلي ، گرايش‌ها كسب‌وكار ، آخرين فيلمي كه ديده‌ايد ، برنامه‌هاي تعطيلاتي ، مسير شغلي ، شركت / شركت و غيره .
۵. ارزش خود را تثبيت كنيد . اگر در كنار يك تماس هدف نشسته و براي صحبت كردن هيجان‌زده هستيد ، از اين فرصت استفاده كنيد تا چيزهاي ويژه‌اي در مورد پس‌زمينه ، گذار ، اهداف و مهارت‌هايي كه ممكن است علاقه آن‌ها را براي پي‌گيري مكالمه تحريك كنيد ، به آن‌ها بگوييد . شما مي‌توانيد آن‌ها را به راحتي به فروش برسانيد ، چون به احتمال زياد زمان كافي وجود دارد . اما شما مي‌توانيد آن‌ها را علاقه‌مند و علاقه‌مند نشان دهيد تا آن‌ها مي‌خواهند به يادگيري درباره شما ادامه دهند و اينكه چطور مي‌توانيد براي شركت تناسب خوبي داشته باشيد .
هدف از شروع يك مكالمه تنها اين است كه بحث شروع شود . شما ۵۰ % از اين محاوره را داريد ، نه شخصيت اصلي . گوش كنيد و واكنش نشان دهيد. همدلي و درك خود را با زبان بدني و كلمات خود نشان دهيد . و هنگامي كه مكالمه پايان مي‌يابد، از آن‌ها براي صرف وقت با شما و برنامه‌ريزي براي هر مرحله بعدي ( به عنوان مثال اتصال به LinkedIn ، ملاقات براي قهوه ، ديدن آن‌ها در رويداد بعدي و غيره ) تشكر كنيد .)
شغل سابق حرفه‌اي را بيابيد
چه بخواهيد رزومه خود را صيقل بدهيد ، چه نمايشگاه‌هاي شغلي كهنه پيدا كنيد و يا با كارفرمايان به دنبال استخدام سربازان قديمي بگرديد ، مي‌توانيد به آن‌ها كمك كنيد . ثبت‌نام براي عضويت Military.com آزاد براي داشتن پسته‌اي شغلي ، راهنما و مشاوره و تحويل مستقيم به inbox .

 

انتخاب صندوق بهداشت نظامي تحت قانون دانشگاه بدون كنكور - آخرين مهلت ثبت نام تكميل ظرفيت آزمون سراسري ۹۶ امريه دانشگاه ها چگونه است؟

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.