قانون ايالتي

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قانون ايالتي

اخبار هفتگي Alaska در Anchorage
در حالي كه بازار ماري جووانا به آرامي از پيش شروع مي‌شود ، برخي از ساكنان به دنبال كسب و كاره‌اي خرده‌فروشي هستند و به جاي آن به افرادي كه به شدت بيمار هستند و سربازان قديمي كه همگي رايگان هستند ، به آن‌ها شاهدانه مي‌دهند .
Angels سبز آلاسكا يكي از اين گروه‌ها است كه در سال گذشته شاهدانه رايگان را كنار گذاشته بود . اين واكنش به عنوان واكنش به آنچه كه گروه احساس مي‌كند يك سيستم ماري‌جوانا پزشكي است كه بيماران خود را شكست داده‌است - اگرچه دولت مخالف است .

 

نقطه صفر ماري جوانا پزشكي احضاريه شهادت حركات خودكار كودكان نظامي سرطان پروستات

 

 

در يك بعد از ظهر سه‌شنبه در ماه دسامبر ، ده‌ها عضو group's در يك مغازه در Anchorage جمع شدند . يك گروه به ظاهر متمايز ، در طول سال‌ها در محدوده و ظاهر قرار داشتند . يك زن جوان دم‌اسبي او را به دقت بسته بود ؛ مردي ديگر با خالكوبي روي گردنش در كت camo مچاله شده بود؛ يك زن مسن‌تر كه شلوار جين پوشيده بود كل جلسه را ديده بود.
داستان‌هاي آن‌ها نيز به همين شكل بود . برخي از سربازان نظامي بودند كه با PTSD مي‌جنگيدند . يك زن لگن او را خرد كرده و كمرش را شكسته‌است . مرد ديگري دچار بيماري Crohn's شده بود و اخيرا ً بخشي از روده او را برداشته بود ؛ يك زن ديگر دچار عفونت نخاعي شد .
رشته مشترك ميان داستان‌هاي آن‌ها درد ، و درمان درد آن‌ها با گياه شاهدانه بود .
سه تن از بنيانگذاران group's - - دان دي سي ، آ دل ، و داربي اندروز - - در ميان گروهي بودند كه سه شنبه با هم بودند . چهارمين بنيانگذار ، فرشته Kirstene ، نتوانست در اين مراسم شركت كند .
يك فرض ساده
آلاسكا به تجاري كردن استفاده از ماري‌جوانا در سال ۲۰۱۴ راي داد .
در ماه‌هاي بعد از قانوني كردن قانوني ، كسب و كارها مدعي رها كردن ماري‌جوانا شدند . آن‌ها از مردم درخواست كردند كه براي اين محصول " صدقه " بگيرند ، اساسا ً مبادله كلمه " خريد " با " صدقه " را عوض كنند و سه تن از اين شركت‌ها امروزه با اتهامات مواد مخدر مواجه هستند .
فرشتگان سبز آلاسكا تا حدي در پاسخ به آنچه كه مكنزي به روش‌هاي " شكارچي " عليه مصرف كنندگان ماري‌جوانا اشاره كرد ، ايجاد شد .
مكنزي گفت : " ما قويا ً احساس كرديم كه افرادي وجود دارند كه با يك نگرش مزدور واقعي به سوي افراد sickest رفتار مي‌كنند . همه اينها فقط نوعي ائتلاف هستند … تا پاسخ اين نياز را بدهند ."
فرشتگان سبز با گروهي از فيس بوك ايجاد شدند كه در زمستان گذشته توسط مكنزي ايجاد شد .
اين فرض ساده است . پس از آن نياز به شاهدانه و يكي از اعضاي " ماري‌جوانا " به آن‌ها پاسخ خواهد داد .
به زودي ، تعداد group's به شدت رسيده بود . تارا گفت : " در حالي كه آن‌ها هر عضو را مي‌شناختند ، " آن روزها خيلي وقت است . "
به گفته تارا ، اكنون اعضاي group's به طور مستقل از بنيانگذاران در ارتباط هستند .
اين موردي بود كه در مورد داكوتاي ديويس وجود داشت . ديويس اولين شاهدانه آزاد خود را از يك غريبه كه به پستش پاسخ داده بود ، دريافت كرد .
ديويس ۲۶ ساله گفت كه او پس از اينكه به علت بيماري Crohn's از نيروي دريايي مرخص شد ، از ماري‌جوانا استفاده كرده بود . او هرگز از حشيش و didn't مانند ايده گرفتن ماري‌جوانا از " اين چيز بازار سياه " استفاده نكرده بود .
ديويس مي‌گويد : "اين افراد از طريق مشاوره يك استاد كسب‌وكار با " فرشتگان سبز آلاسكا " ارتباط داشتند و اين افراد به من كمك زيادي كردند .
او مي‌گويد از شاهدانه براي كاهش حالت تهوع با شيمي‌درماني استفاده مي‌كند و تحت شيمي‌درماني قرار مي‌گيرد . او همچنين از آن به جاي مواد مخدر استفاده مي‌كند كه به طور منفي بر حالت او تاثير مي‌گذارد .
ديويس مي‌گويد : " درمان به هيچ وجه التيام نيافته است ، اما " واقعا ً كيفيت زندگي من را بهبود مي‌بخشد ."
اين گروه اصرار دارد كه محصولات شاهدانه آن‌ها هميشه رايگان است . تحت قانون ايالتي ، فرد مي‌تواند به طور قانوني يك اونس ماري‌جوانا را به شخص ديگري در سن ۲۱ سالگي بدهد ، هر چند كه اين جرم تحت قانون فدرال باقي مي‌ماند .
تارا گفت : " همه ما توافق مي‌كنيم كه اگر كسي به هر نوع صدقه قبول شود ، ما فورا ً آن‌ها را به مقامات گزارش خواهيم كرد."
به گفته اندروز ، حدود ۱۰ نفر از مردم در حال رشد به اين گروه كمك مي‌كنند . ديگران تجهيزات يا مواد خام را براي خوراكي‌ها تامين مي‌كنند .

 

سفر فضايي بهداشت روان منطقه خاكستري هدايت دولت تكميل ظرفيت كارشناسي دانشگاه پيام نور [تا ۱۵بهمن تمديد شد] مشمولين امريه سربازي چه افرادي هستند ؟

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.