نويسنده: پاتريشيا هالي
طبق اطلاعاتي كه در حال حاضر در يك گزارش سفر هوايي فدرال به دست آمدهاست , خطوط هوايي آمريكايي و فرستاده ويژه منطقهاي آن بدترين ركورد را براي صدمه زدن به صندليهاي چرخدار و خطوط هوايي مسافران در ماه دسامبر داشتهاند , در حالي كه در حال حاضر من و دلتا بهترين را داشتهاند .
براي اولين بار در گزارش مصرف كنندگان حمل و نقل هوايي كه در ماه فوريه منتشر شد , داده شد .
گروههاي حمايتي از جمله سربازان قديمي فلج شده آمريكا سالها است كه اين اطلاعات را در اين گزارش گنجانده اند . خلاصه ماه فوريه اين دوره را مي توان به شرح زير پوشش داد . در همه اين موارد, صندليهاي تاشو , يا تقريبا ً ۱۰۰ درصد از حمل و نقل , آسيب ديدهاند .
شان قلعه , گروهبان بازنشسته ارتش كه به عنوان معاون مدير اجرايي pva خدمت ميكند, گفت كه اين اطلاعات براي افراد داراي معلوليت در تصميمگيري براي مراقبت از آنها حياتي است . "
قلعه گفت : " اين مهم است نه تنها براي اعضاي برجسته سازمان ما بلكه براي همه كساني كه از يك وسيله ويلچر استفاده ميكنند . " " زماني كه سعي داريد تصميم بگيريد كدام خطوط هوايي به عنوان مصرفكننده پرواز ميكند , ميخواهيد بدانيد كه آيا با افراد معلول سازگار است يا خير. "
آنهايي كه به يك صندلي چرخدار و يا موتور سيكلت نياز دارند معمولا ً به سمت دروازه خود در صندليهاي خود حركت ميكنند , اما بايد به يك صندلي ويژه براي انتقال به هواپيما منتقل شوند . دستگاههاي شخصي آنها ممكن است در كابين , در صورت جمع شدن , ذخيره شوند . با اين حال , بيشتر اوقات آنها در چمدان قرار ميگيرند .
و اين جايي است كه آسيب ميتواند رخ دهد .
او گفت : " من مجبور بودم كه با روكش صندلي چرخدار خود سر و كار داشته باشم يا بخشها را از دست داده و محافظان كناري آسيب ببينند . " او اضافه كرد كه در يك مورد , ميله افقي صندلي چرخدار او شكسته بود و نيازمند تعمير بود .
خسارت به صندليهاي قدرت , نوع استفادهشده توسط بسياري از فروشندگان , ميتواند به سمت بالا برود .
پست كشوري | كودكان وابسته | شرايط مراقبت | فعال نظامي | پاياني فصل | حكم اجرايي |
" دانستن اينكه كدام خطوط هوايي مراقب من است , از تجهيزات من مراقبت كنيد , بسيار مهم است . … صندلي چرخدار من است . قلعه گفت : " اگر ويلچر من را بشكند , من نميتوانم هيچ جايي بروم . "
مسافران معلول توسط قانون دسترسي حمل و نقل هوايي حفاظت ميشوند كه خطوط هوايي را از امتناع از حمل مسافر براساس معلوليت منع ميكند . اما در حال حاضر , مسافران معلول نميتوانند اقدام قانوني عليه هواپيمايي انجام دهند كه معتقدند آنها حقوق خود را نقض كردهاند - - آنها تنها ميتوانند شكايتي را با خطوط هوايي يا بخش حمل و نقل ثبت كنند .
افزون بر آن , بيش از ۴۰۰ شكايت عليه خطوط هوايي غير نظامي توسط مسافران داراي معلوليت صورت گرفت . اكثر شكايات از عدم موفقيت خطوط هوايي براي ارائه كمك يا صندليهاي نامناسب استفاده ميكنند. اما با توجه به بخش حمل و نقل , نزديك به ۱۵۰ شكايت شامل جابجايي خطوط هوايي از جمله ويلچر ميشود .
جان موريس , در وبلاگ خود در وبلاگ خود , اظهار داشت كه دادههاي منتشر شده براي ماه دسامبر , تصويري كامل از خسارات ناشي از ويلچر در طول ماه ارائه نميدهد , چرا كه اطلاعات ارائهشده توسط خطوط هوايي جنوب غربي و خطوط هوايي آمريكا ناقص است .
موريس كه از يك صندلي برقي براي تحرك استفاده ميكند , گفت : " با توجه به دريافت اطلاعات بيشتر و افزايش اندازه نمونه , بايد تصويري واضحتر از آن به دست آوريم كه خطوط هوايي با حداكثر دقت و احترام برخورد ميكنند و بهتر است از آن اجتناب كنيم . "
شبكه مراقبت | مقياس لغزشي | خانه قديمي | سلامت رواني | اشتغال سربازان و برنامه هاي ستادكل نيروهاي مسلح | مدت زمان معافيت سربازي |
- دوشنبه ۰۳ تیر ۹۸ ۰۰:۱۰ ۶۲ بازديد
- ۰ نظر