ماشين‌حساب

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ماشين‌حساب

جمع ? برنامه پس‌انداز صرفه‌جوئي گيج شده‌ايد ?
وزارت دفاع يك سري اقدامات آموزشي و ابزار براي كمك به نيروهاي نظامي در درك سيستم و تصميم‌گيري‌هاي آگاهانه انجام مي‌دهد .
اين ابزارها به طور خاص مربوط به سربازاني هستند كه بايد بين انتخاب سيستم بازنشستگي جديد يا باقي ماندن با ميراث قبلي , از جمله كساني كه در حال انجام‌وظيفه فعال هستند , و اعضاي گارد ملي و ذخيره كه از مزاياي بازنشستگي بهره‌مند شده‌اند , انتخاب كنند .
در ارتباط با اين دو سيستم , پنتاگون يك ماشين‌حساب آنلاين را اجرا مي‌كند كه به آن‌ها اجازه مي‌دهد گزينه‌هاي بازنشستگي خود را با هم مقايسه كنند و تصميم آگاهانه‌اي بگيرند .
اطلاعات بيشتر در مركز بازنشستگي ام.

 

ادعاي حقوق انتقال خدمت خدمات بهداشتي هزينه پرسنل طرح بودجه كميته كنفرانس

 

 

اين يك ماشين‌حساب رسمي است . بنابراين ما همه محاسبات را انجام داده‌ايم و تاييد كرده‌ايم كه تمام مطالب ارائه‌شده از ماشين‌حساب دقيق است . " " اين يك ابزار بسيار جامع است و اعضاي سرويس ما مي‌توانند به استفاده از آن ابزار مطمئن باشند كه دو سيستم بازنشستگي را مقايسه مي‌كند , كه آن‌ها اطلاعات درست را دريافت مي‌كنند . "
وي گفت كه ماشين‌حساب به نيروهاي نظامي اجازه خواهد داد تا در مورد شغل و مسيرهاي شغلي خود و اهداف آينده براي " يك راه‌حل فردي و يك محاسبات شخصي " به آن‌ها كمك كنند تا انتخاب خود را انجام دهند .
او گفت كه اين ابزار در مراحل نهايي برنامه‌ريزي است و در چند هفته آينده در دسترس خواهد بود .
سيستم بازنشستگي تركيبي جديد براي اجازه دادن به سربازان در هر طبقه براي نجات آينده , به جاي اعطاي مستمري بازنشستگي به كساني كه پس از پايان سال تحصيلي بازنشسته مي‌شوند , طراحي شده‌است .
اين طرح يك طرح صرفه‌جويي صرفه‌جويي را معرفي مي‌كند , مشابه يك برنامه ( k ) , كه به اعضاي سرويس اجازه مي‌دهد تا تا ۵ درصد از حقوق خود را پس‌انداز كنند, كه دولت با آن رقابت خواهد كرد .
آن‌هايي كه اين كار را براي آستانه بازنشستگي پيش از موعد مقرر انجام مي‌دهند , قادر خواهند بود يك پرداخت يكجاي مبلغ يك يا چند درصد از مزاياي بازنشستگي و چك مستمري بازنشستگي را انتخاب كنند .
همه سربازان پس از آغاز جنگ , بخشي از سيستم جديد خواهند بود . اما براي كساني كه بين اين دو نفر انتخاب مي‌شوند , ارتش نياز به آموزش مالي درست به عنوان پيش‌شرط آن دارد . سربازان بايد گواهي تكميل برنامه آموزشي جديد را نشان دهند كه اين هفته آغاز شد .
او گفت : " بديهي است كه اين خدمات آموزش مالي بسيار قوي دارند , اما ما متوجه شديم كه ما نياز به يك برنامه آموزش مالي همراه داريم كه به طور خاص بر روي سيستم بازنشستگي تركيبي متمركز است و بويژه همانطور كه در مورد امروز صحبت مي‌كنيم , هدف آن‌هايي است كه مي‌خواهند وارد سيستم جديد شوند يا توانايي انتخاب سيستم جديد را دارند . "
اين دوره‌ها در زمينه آموزش نظامي به صورت آنلاين در دسترس هستند و در پايگاه‌هاي نظامي نيز حضور دارند و به اعضاي خانواده و نيروهاي ذخيره اجازه دسترسي به مواد بدون دسترسي به كارت شناسايي دولتي را مي‌دهند .
وين بازول , مدير آمادگي مالي پنتاگون , براي كمك بيشتر به روند تصميم‌گيري گفت كه وزارت دفاع صدها مشاور و هم‌كاري با " سهام داران جامعه " مانند بانك‌ها و اتحاديه‌هاي اعتباري در جوامع نظامي را آموزش داده‌است تا آن‌ها را به سيستم بازنشستگي و چگونگي كمك به اعضاي خدمت برساند .

 

سربازان بي خانمان فرصت بيشتر بيمه خدمات بيمه عمر ميزان و نحوه تاثير معدل و سوابق تحصيلي در آزمون سراسري سال 1397 مدارك مورد نياز امريه سربازي - مشاوره نظام وظيفه

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.