فشار شديد

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

فشار شديد

راهنماي منبع توسعه‌يافته توسط dav
پس از جنگ ، اعضاي سرويس demobilize و سلاح‌هاي خود را كنار گذاشتند ، مهمات خود را تحويل دادند و زره خود را پنهان كردند . در بازگشت به خانه ، آن‌ها همچنين بايد لايه‌هاي رفتارهاي فردي و جمعي را كه آن‌ها را از خطر محافظت كرده و آن‌ها را در طول استقرار در طول استقرار نيروهاي نظامي حفظ كرده و ايمن نگه مي‌دارند . اين راهنماي منابع براي اطمينان از اينكه سربازان قديمي و خانواده‌هايشان واكنش‌هاي طبيعي براي مبارزه با استقرار مجدد و تجهيز مجدد را به دنبال استقرار در يك منطقه جنگي را درك كنند توسعه داده شد . داستان‌ها و نكات در اين راهنما به سربازان قديمي كمك خواهد كرد تا نحوه بازگشت موفقيت‌آميز به خانواده ، شغل و جامعه را شناسايي كنند ؛ چطور مشكلات عادي را تشخيص دهند و چگونه علائم هشدار بيماري را تشخيص دهند . اين به شما كمك مي‌كند تشخيص دهيد چه زماني همه چيز درست پيش مي‌رود و چه زماني براي كمك از خانواده ، همسالان و دوستان مبارزه مي‌كند . براي يادگيري بيشتر در مورد PTSD ، اينجا كليك كنيد تا راهنماي كامل را بخوانيد .

 

 

پرداخت وام توزيع مجدد جلسه دادرسي خواستار بازبيني معاون سرپرست انجام وظيفه

 

 

وقتي با چيزي روبرو مي‌شويم كه به عنوان يك تهديد تلقي مي‌كنيم ، ما يك واكنش اتوماتيك داريم . تمام سيستم‌هاي داخلي ما واكنش نشان مي‌دهند، از جمله بدن ، ذهن و عواطف ما . اين واكنش استرسي ، طبيعي و مفيد است . مثل اين است كه همه سيستم‌هاي مان را در دنده سنگين قرار دهيم ، شتاب‌ده دفاع از تهديد خود را به زمين stamping و آماده واكنش باشيم . اين به ما اجازه مي‌دهد تا بر روي تهديد يا چالشي كه با آن روبرو مي‌شويم تمركز كنيم و اقدام كنيم .
ضربه عاطفي يك تجربه بسيار فوق‌العاده است كه يك فرد را تحت‌تاثير قرار مي‌دهد . يك رويداد احساسي از لحاظ عاطفي مي‌تواند اثرات رواني بلند مدت داشته باشد.
وقتي تهديدي كه ما با آن مواجه هستيم جدي است ، يا زماني كه در طول يك دوره زماني تكرار يا ثابت مي‌ماند ، واكنش استرس ما مي‌تواند واقعا ً بدن و ذهن ما را تغيير دهد . وقتي اين اتفاق مي‌افتد ، زمان براي وفق پذيري است . اما اين طبيعي است - انتظار آن مي‌رود . به عنوان مثال ، زماني كه يك عضو سرويس براي اولين بار از استقرار نبرد برمي گردد ، ممكن است نسبت به افراد و شرايط بازگشت به خانه متفاوت واكنش نشان دهد .
اين مي‌تواند شامل احساس افسردگي يا ناراحتي ، داشتن مشكل تمركز ، داشتن عصبانيت كوتاه‌تر از حد معمول ، خروج از خانواده يا دوستان نزديك و يا ديگر نشانه‌هاي رايج استرس باشد .
بيشتر مردم قادر خواهند بود تا در دوره نسبتا ً كوتاهي از زندگي خود را تطبيق دهند . در عرض چند هفته آن‌ها احساس راحتي بيشتري در خانه خواهند داشت و حتي با وجود اين كه هنوز به خاطر دارند كه چه اتفاقي افتاده‌است و ممكن است برخي از ارزش‌ها و عقايد خود را به خاطر تجربيات خود تغيير دهند ، آن‌ها در كنترل واكنش‌هاي عاطفي خود خواهند گشت . اين به خصوص اگر به نشانه‌هاي اوليه استرس توجه كنند و با آن‌ها سر و كار داشته باشند درست است . برخي از آن‌ها در هفته‌ها و ماه‌ها بلافاصله پس از فشار شديد دچار مشكل خواهند شد . برخي ممكن است خود را اصلاح كنند اما استرس ممكن است زير سطح آرام بگيرد و ممكن است در آينده به طور غيرمنتظره‌اي منفجر شود . اين انفجارات را مي‌توان توضيح داد ؛ آن‌ها اغلب توسط eventslater در زندگي person's تحريك مي‌شوند .
اين عوامل مي‌توانند عوامل استرس زا اضافي هم داشته باشند ، كه ممكن است مشابه عوامل استرس زا اصلي ، مانند بازگشت به مبارزه با استقرار بعدي ، يا ممكن است بسيار متفاوت باشد ، مانند بيماري جدي يا جراحت ، مرگ يك فرد محبوب يا از دست دادن شغل . استرس زا مي‌تواند در هر زماني رخ دهد ، اما آن‌ها در زمان چالش‌هاي اصلي زندگي مانند نزديك شدن به بازنشستگي و برخورد با پيري يا از دست دادن كساني كه به آن‌ها اهميت مي‌دهند ، رايج هستند . رويداده‌اي خارجي نيز مي‌توانند تحريك شوند ، مانند پوشش رسانه‌اي گسترده از جنگ‌هاي جاري يا فجايع .
هر گاه كسي يك واكنش استرسي را تجربه مي‌كند ، آنچه اهميت دارد اين است كه چگونه با آن كنار مي‌آيند . اين كتاب اطلاعاتي در مورد اين كه چگونه پس از رويداده‌اي استرس زا و بعد از آن در زندگي بلافاصله پس از استرس شديد ، به شما اطلاع مي‌دهد ، به شما ارائه مي‌كند .

 

 

آسيب ديده دليل پزشكي ماشين حساب كميته كنفرانس اولين دانشگاه جهان در كجا تاسيس شده است ؟ + شرايط تحصيل مدت زمان معافيت كفالت

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.