هيات مشاور

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

هيات مشاور

يك گروه از هيات امور سربازان قديمي هفته گذشته عليه مصرف گسترده راي داد و به جاي آن دارو را براي درمان مورد تاييد محدود كرد .
مواد و روش‌ها : اين مطالعه از نوع كارآزمايي باليني تصادفي شده بود . كتامين نيز به صورت غير قانوني خود به عنوان k خاص شناخته مي‌شود , دارويي كه به خاطر اثرات ضد دردي آن معروف است و خود را به سو استفاده از مواد مخدر در تاريخ تجاوز مي‌دهد .

 

غير نظامي مراقبت اجتماعي معلولان سرباز نظامي فعال سود آور گواهي نامه

 

با اين حال , در فرم تجويز به عنوان يك روش جديد براي درمان افسردگي مديريت نشده مورد استقبال قرار گرفته‌است . مقامات و مقامات دو هفته پس از دريافت تاييديه fda تمجيد كردند و گفتند كه درمان براساس نياز پزشكي فردي و ارزيابي‌هاي پزشكان در دسترس خواهد بود .
اما هييت منصفه كه تصميم مي‌گيرد كدام داروها را بايد در زمره كساني قرار داد كه به آساني در دسترس پزشكان و بيماران قرار مي‌گيرند - - كه به عنوان فرمولي است كه در هفته گذشته راي داد تا از ليست خارج شود .
اين تصميم به معناي نياز پزشكان قبل از تجويز و خريد دارو براي بيماران است .
يك سخنگوي جديد گفت كه دوشنبه و روان پزشكان هنوز مجاز خواهند بود كه " زماني كه از لحاظ باليني " اشاره كرد " اما " با تاييد fda - تاييد شده براي استفاده و الزامات ايمني " . "
علاوه بر اين , سوزان كارتر , مدير روابط رسانه‌اي , راهنمايي‌هاي باليني و آيين‌نامه‌اي براي تجويز دارو ارائه كرد و " اين فرآيندهاي مبتني بر شواهد , براي استفاده در سربازان قديمي كه قبلا ً به آزمايش‌هاي كافي از درمان‌هاي موجود براي افسردگي اساسي پاسخ نداده اند , اولويت‌بندي مي‌شود . "
اين تصميم , توسط هيات مشاور پزشكي va , دو روز پس از گزارش مشترك گاردين و مركز حفظ سلامت عمومي مطرح شد كه نگراني‌هاي قابل‌توجهي نسبت به تاييد سريع دارو و تاييد سريع داروي آمريكا مطرح كرد .
روش بررسي : در اين مطالعه كارآزمايي باليني تصادفي شده بود .
براساس اين گزارش , اين دارو در دو آزمايش كوتاه‌مدت بهتر از دارونما بود . اين مقاله همچنين گفته‌است كه در طي محاكمه شش نفر از جمله سه تن از آن‌ها كشته شده‌اند .
و پرسش‌هايي را مطرح كرد كه آيا اين دارو در مردان و بيماران در سنين باروري و بيش از حد قابل‌توجه در va موثر است , در حالي كه درصد بيماران مرد هستند .
گزارش‌هاي رسانه‌ها همچنين حاكي از آن است كه جانسون و جانسون , شركت اصلي سازنده گرايي جانسن , با اعضاي باشگاه دونالد ترامپ , رئيس‌جمهور , در آنچه كه ممكن است براي تاثير بر رئيس‌جمهور و va در نظر گرفته شود , كار كرده‌است .
رئيس كميته امور سربازان قديمي خانه مارك مارك , دي - كاليفرنيا , روز پنج شنبه گفت كه او نگران است كه " مواد مخدر جديد بحث‌برانگيز از طريق بازبيني‌هاي ضروري منتقل مي‌شود و ممكن است پيش از بررسي كامل خطرات و مزاياي احتمالي براي سربازان قديمي تجويز شود . "
او گفت : " سوالات در مورد تاثير نهايي بر سلامتي و ايمني سربازان قديمي باقي مي‌ماند كه نبايد به " مورد آزمايش " تبديل شوند در حالي كه جامعه باليني به جمع‌آوري داده‌هاي مربوط به اين درمان ادامه مي‌دهد . "
مقامات fda گفتند كه آن‌ها دارو را به دليل در دسترس بودن محدود داروهاي ضد افسردگي موثر براي بيماران با درمان مشكل رديابي كرده‌اند . fda به تاييد اثرات جانبي گسترده آن نياز دارد تا يك هشدار محدود براي علائمي كه مي‌تواند شامل آرامش و افت فشار خون و عدم تعادل باشد , مانند احساس فلج فيزيكي و تجربيات خارج از بدن و افكار و رفتارهاي خودكشي داشته باشد .
fda همچنين تصميم گرفت كه دارو را تنها از طريق سيستم توزيع محدود كه تنها توسط يك ارايه‌دهنده پزشكي اداره مي‌شود كه بايد بيمار را پس از يك دوز بررسي كند .

 

برنامه امدادي پرسنل كميته مزاياي تامين بازار كار نتايج تكميل ظرفيت دكتري گروه علوم پزشكي سال 96 امريه سربازي سپاه چگونه است ؟

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.