مدير بخش

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مدير بخش

وزير امور سربازان قديمي "باب مك‌دونالد " روز چهارشنبه به شدت به توصيه مجلس مبني بر تشكيل يك هيات نظارت بر سياست و برنامه ، عايق‌بندي رهبران VA از تعامل سياسي مستقيم و اطمينان از اينكه اقدامات اجرايي برآورده شده‌است ، عقب‌نشيني كرد .
مك‌دونالد روز چهارشنبه به كميته امور خارجه گفت : " من معتقدم كه اين نقش اين كميته و كميته امور سربازان قديمي مجلس سنا است و به طور مشترك با the و من كار مي‌كند .

 

دانشجويي فدرال دفاعي مجلس مدرسه فني غيرمجاز اتاق بازرگاني هيات مشاور

 

مك‌دونالد اظهار داشت كه اين ارزيابي ۴۰۰۰ صفحه‌اي به ۶۸ ميليون دلار هزينه دارد و بسياري از مسائل و مشكلات مشابهي را كه در مورد بازديد از امكانات بازديد و ملاقات با كارمندان و بيماران VA در سراسر كشور پس از اينكه او به عنوان منشي منصوب شد ، كسب كرد .
او گفت : " ما با بسياري از چيزهاي مشابه [ در اين ارزيابي پيدا كرديم ] ، من از عمق اين تجزيه و تحليل قدرداني مي‌كنم - من نمي‌توانم اين كار را انجام دهم - اما بسياري از اين چيزها در حال حاضر در حال انجام هستند و ما نتايج را مي‌بينيم ."
او گفت كه نتايج شامل ۱۷ ميليون نفر ديگر در مقايسه با سال گذشته بيش از قبل ، اضافه كردن نزديك به ۲ ميليون فوت مربع فضاي VA ، ۱، ۴۰۰ مورد جديد مراقبت بهداشتي جديد و بيش از ۳، ۰۰۰ پرستار جديد است .
هنگامي كه اين ارزيابي در ماه گذشته منتشر شد ، رئيس كميته امور سربازان بازنشسته ، جف ميلر و سناتور جاني Isakson ، كه رياست كميته قديمي سربازان مجلس سنا را بر عهده داشت، بيانيه‌اي مشترك صادر كرد و گفت كه يافته‌ها ، ترس خود را از مشكلات گذشته در VA ، " تنها نوك كوه‌يخ " مي‌دانستند .
آن‌ها گفتند : " The ديگر نمي‌تواند انكار كند كه مشكلات آن ، همانطور كه در اين گزارش ذكر شد، عميق و فراگير هستند و از تاخيرات در مراقبت و پوشش رسوايي ، به unaccountability شايع و فقدان رهبري ، the سازماني است كه در هر سطحي به چالش كشيده مي‌شود ."
مك‌دونالد بسياري از مشكلات را واگذار كرده‌است ، اما گفت كه در طي سال گذشته VA پيشرفت داشته‌است .
بخشي از ارزيابي مك‌دونالد بر " [ VA ] [ VA ] و منابع تاكيد داشت ."
وي گفت : بحران‌هاي سلامتي كه در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شدند ، نتيجه تقاضاي فزاينده براي خدمات VA بود كه نمي‌توانستند با منابعي كه داشتند ، برخورد كنند . اگرچه او به صراحت نگفته است ، مك‌دونالد به نظر مي‌رسد به رسوايي زمان انتظار اشاره دارد كه در آن مقامات و schedulers دامنه درخواست انتصاب را با نگه داشتن اسامي در يك ليست مخفي يا غير مجاز پنهان كردند .
او گفت كه از ظرفيت overwhelmed تقاضا كاسته مي‌شود.
او اين ادعاها را به عنوان مثال ديگر مطرح كرد و گفت كه VA پيشرفت كرده‌است زيرا كارمندان مجبور به اضافه‌كاري در چهار سال گذشته شده‌اند .
او گفت : " اين يك مورد كلاسيك است كه در آن الزامات و بودجه ما تطبيق داده شده‌است و ما مجبوريم براي هميشه اضافه‌كاري كنيم ."
اين ارزيابي مستقل پس از يك تلاش يك ساله تحت نظارت شركت mitre انجام شد كه يك شركت انتفاعي است كه مديريت مراكز تحقيقاتي دولتي را اداره مي‌كند و با شركت RAND و ديگران هم‌كاري مي‌كند .
ريچارد جي . برن ، معاون ارشد در mitre ، به قانونگذاران گفت كه اعضاي اين هيات از بيش از ۱۹، ۰۰۰ سند بازديد كرده‌اند و بيش از ۱۰۰۰ مصاحبه انجام داده‌اند و با نمايندگان ۱۰ سازمان سرباز قديمي و تقريبا ً ۳۰ انجمن مراقبت بهداشتي به عنوان بخشي از كار خود ملاقات كرده‌اند . اين ارزيابي همچنين توسط هيات " روبان آبي " كه از ۱۶ مدير بخش خصوصي مراقبت‌هاي بهداشتي بخش خصوصي تشكيل شده‌بود ، مورد بررسي قرار گرفت .
برن روز چهارشنبه به قانونگذاران گفت كه در حالي كه بسياري از امكانات VA قابل‌مقايسه با بيمارستان‌هاي بخش خصوصي بوده و داراي " جيب برتري " هستند ، برخي ديگر مشكلاتي دارند ، با اين نتيجه كه تسهيلات مراقبت بهداشتي " تجربيات بيمار متفاوتي را ارائه مي‌دهند، رونده‌اي كاري متناقض را اعمال مي‌كنند، و به طور گسترده در مورد مقياس‌هاي كليدي عملكرد و كارايي متفاوت هستند ."

 

گواهي نامه برنامه امدادي پرسنل كميته مزاياي تامين ادامه تحصيل رشته هاي پزشكي و دندانپزشكي در چين مشمولين معافيت كفالت سربازي

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.