دادگاه نظامي

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دادگاه نظامي

" آسوشيتد پرس " ( ايوان برانت )
پا پا، پا پا . تا زماني كه فرد بالغي بود و با پدرش به همراه پدرش به سفر ماهيگيري به كانادا رفت . . پسر اخبار مربوط به سرويس جنگ كره در اوكيناوا را با نيروي هوايي آمريكا در اوكيناوا شنيده بود .
DeBlase درباره پدرش گفت : " در اين سفر دريايي بود كه در اوكيناوا خدمت كرده بود و او و بابا شروع به صحبت كردند و ناگهان ، من تمام اين داستان‌هايي را شنيدم كه قبلا ً نشنيده بودم . "
بيشتر اين تاريخ چهارشنبه اعلام شد ، زماني كه يك عضو كنگره آمريكا از كنار خيابان Hilltop در of بزرگ‌تر توقف كرد و چهار مدال كسب‌شده را در طي آن زمان در اقيانوس آرام تحويل داد - - بيش از ۶۰ سال پس از اينكه او آن‌ها را بدست آورد .

 

 

سطح ملي استراتژي مالي وقف خدمت نماينده آمريكا بازرس كل مقررات معوق

 

DeBlase ، ۸۶ ساله ، همانطور كه نماينده كنگره رايان Costello در يك ميز ناهارخوري كه توسط گزارشگران خانوادگي و دوربين‌هاي بيشماري احاطه شده بود ، گفت : " من هيچ ايده‌اي نداشتم كه اين اتفاق رخ داده‌است ."
اما پسرش مايك مي دونست .
" من در حال بررسي مدارك تخليه او بودم و ديدم كه او اين مدال‌ها را بدست اورده است . مايك DeBlase گفت : " من الان كار نمي‌كنم ، پس به اين نتيجه رسيدم كه من وقت دارم . "
او با اداره سربازان قديمي در چستر كانتي تماس گرفت ، تمام فرم‌ها را به دست آورد و آن‌ها را به دفتر مناسب در ايلينويز فرستاد .
مايك DeBlase گفت : "و جايي كه آن‌ها گير كردند " .
" بنابراين كاري كردم كه آن‌ها هميشه به شما مي‌گفتند كه چه كار كنيد ، من عضو كنگره را صدا زدم و به شما خواهم گفت كه سه روز بعد يك تماس از ايلينويز دريافت كردم و آن‌ها گفتند كه روي آن كار مي‌كنند ."
اين مدال‌ها ، مدال خوبي ، مدال سرويس دفاع ملي ، مدال سرويس كره و مدال سرويس سازمان ملل بودند .
Costello گفت : " با روش تفكر من ، ما اينجا هستيم تا به اين آقا افتخار كنيم و خدمات او را به رسميت بشناسيم ، اما همچنين براي آن بچه‌ها يا مادربزرگ‌ها و or كه خدمت كرده‌اند و ممكن است موفق به كسب مدال نباشند ، آن‌ها را به دست آورد ، آگاه از اينكه دفتر من ، اين كاري است كه ما انجام مي‌دهيم ، ما مي‌توانيم آن مدال‌ها را براي كساني كه آن‌ها را به دست آورده‌اند ، بدست آوريم ."
او گفت : " من فكر مي‌كنم براي به رسميت شناختن و نيز براي تاريخ خانوادگي اهميت زيادي دارد ، و از نسلي به نسل ديگر منتقل مي‌شود ، آن مدال شجاعت ، آن داستان‌هاي شخصي و آن حس تاريخ خانوادگي كه فكر مي‌كنم همه ما نزديكش هستيم و عزيز . "
به نوبه خود ، DeBlase كه با درجه sergeant اصلي مرخص شده بود، مهمان خود را با تعدادي از آن داستان‌هاي شخصي كه چند تن از آن‌ها كاملا ً هوشيار نبودند ، به visitors دعوت كرد .
او چهار سال با اسكادران نجات هوايي ۴۷ ساله خدمت كرد كه به يكي از چهار اسكادران بمب‌افكن در پايگاه هوايي مادرا در اوكيناوا متصل بود .
هواپيماهاي مخصوص B - ۲۹'s مجهز به قايق‌هايي بودند كه مي‌توانستند به وسيله آتش دشمن در دريا فرود آيند .
DeBlase به خاطر مي‌آورد : " هر روز آن‌ها بيرون خواهند آمد و ما از آن‌ها پيروي خواهيم كرد."
" هنگامي كه به كره رسيديم ، بر روي اقيانوس پيش مي‌رويم و منتظر بازگشت آن‌ها مي‌شويم. و اگر يكي از آن‌ها در اقيانوس توقف كند ، قايق را براي آن‌ها كاهش خواهيم داد ."
خوشبختانه ، آن‌ها هرگز مجبور نبودند اين كار را بكنند ، و هرگز يك بمب‌گذار را تحت مراقبت خود از دست ندادند .
او گفت : " من فقط يك MiG ديدم و خلبان روس بود . DeBlase گفت : " شما مي‌توانستيد ببينيد كه او اهل كره است ، اما او فقط توسط ما پرواز كرد .
اما در واقع ، DeBlase wasn't قرار بود هيچ كدام از آن‌ها را ببيند .
او با لبخند گفت : " من تصور مي‌كردم كه در حال پرواز هستم ، اما گاهي يكي از خدمه شب قبل مست مي‌شود و بيش از حد آويزان خواهد شد ، بنابراين من و چند نفر ديگر آن‌ها را تحت پوشش قرار مي‌دهند تا به دادگاه نظامي محاكمه شوند ."
DeBlase گفت كه او به نيروي هوايي پيوسته‌است زيرا در سفر با اقيانوس اطلس ، چه قدر از بودن در اقيانوس تنفر دارد .

 

 

كميسيون نوسازي ملاقات آنلاين ايالات آلاباما درمان ويروس رشته مديريت كسب و كار بدون كنكور – كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور مدارك پروژه كسري خدمت سربازي

 

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.