عليه ارتش

مشاوره سربازي

رسمي هيات‌
پيامدهاي مالي
شهريه دانشگاه
 آزمايش ايدز
حقوق اساسي
سفر آزاد
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

عليه ارتش

۱۶ نوامبر ۲۰۱۸
مصاحبه مطبوعاتي اسوشيتد پرس با ديو كالينز
كن ، كن . هزاران سرباز نيروي دريايي و سربازان نيروي دريايي از عراق و افغانستان كه اختلال استرس پس از حادثه را توسعه دادند اما از مزاياي سلامتي سرباز قديمي براي شكايت از ارتش تحت نظارت يك قاضي فدرال در Connecticut محروم شده‌اند .
قاضي ارشد ايالت متحده ، چارلز Haight جونيور در نيو هيون در روز پنج شنبه ، يك طرح دعوي در كلاس عليه ريچارد اسپنسر ، دبير نيروي دريايي ، را تاييد كرد كه مي‌گويند به طور غير منصفانه به خاطر تخلفات مختصري كه مربوط به مشكلات سلامت رواني درمان نشده آن‌ها است ، به طور ناعادلانه به آن‌ها داده مي‌شود .

 

 

جنگ خليج توسعه پيغام ها دليل معلوليت شكست مالياتي هنر جنگ مردان شجاع

 

 

عنوان تخليه از دريافت مزاياي VA از جمله درمان سلامت رواني جلوگيري مي‌كند .
وي در بيانيه‌اي در روز جمعه گفت : " اين تصميم يك پيروزي براي ده‌ها هزار سرباز نظامي آسيب‌ديده از حادثه پس از حادثه و آسيب مغزي ( آسيب مغزي ) است . وي در بيانيه‌اي در روز جمعه گفت : " اين حقيقت كه دادگاه اكنون اين دسته از سربازان قديمي را به رسميت شناخته‌است , شاهدي بر نقض فاحش حقوق قانوني زنان و مرداني است كه به كشورشان خدمت كرده‌اند ."
طبق اين دادخواست ، Manker پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق با يك داروي غير قانوني ، پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق دچار اختلال شده بود . هيات بازبيني تخليه نيروي دريايي درخواست او براي ارتقا تخليه را رد كرد ، همان طور كه با كاربردهاي مشابه هزاران سرباز ديگر انجام شده‌است .
مقامات نيروي دريايي بلافاصله به دنبال اظهار نظر در روز جمعه نيستند . دفتر Attorney's Connecticut كه از نيروي دريايي در برابر طرح دعوي دفاع مي‌كند از اظهار نظر خودداري كرد .
در يك پرونده دادگاه ، يك دادستان فدرال چندين دليل را ذكر كرد كه چرا يك طرح دعوي در كلاس بايد رد شود ، از جمله اين كه شاكيان مي‌توانند تحت قوانين جديدي كه در سال گذشته به اجرا گذاشته شده ، درخواست تخفيف بيشتري براي سربازان قديمي با مشكلات بهداشت رواني داشته باشند.
دانشجويان دانشكده حقوق ييل به سربازان قديمي معرفي مي‌شوند و طرح دعوي مشابهي عليه ارتش تشكيل داده‌اند . آن‌ها مي‌گويند تقريبا ً يك سوم از بيش از ۲ ميليون آمريكايي كه در عراق خدمت كرده‌اند و يا افغانستان از شرايط استرس پس از PTSD رنج مي‌برند و ارتش در حال انتشار كم‌تر از حد آبرومندانه در نرخ‌هاي بالايي است كه اغلب براي تخلفات جزئي مربوط به بيماري ذهني شناخته‌نشده است .
سال گذشته ، صفحه‌هاي بررسي تخليه براي ارتش و نيروي هوايي حدود ۵۱ درصد از برنامه‌هاي ارتقا تخليه مربوط به PTSD را تضمين كردند ، در حالي كه هيات نيروي دريايي تنها ۱۶ درصد مجاز بود . Haight اين اختلاف را " استارك " خواند .
شاكي ديگر در دادخواست نيروي دريايي كه در ماه مارس ثبت شد ، شوراي سربازان قديمي شوراي امنيت ملي براي جبران قانوني ، گروهي از سربازان قديمي با تخليه كم‌تر از شرف است .
گري Monk ، مدير اجرايي گروه سربازان قديمي ، گفت : " ما از اين پرونده شكايت كرديم تا مطمئن شويم كه سربازان قديمي عراق و افغانستان با سرويس‌هاي مرتبط با اختلال استرس پس از جنگ ويتنام دچار ستيزه‌جويي نمي‌شوند .
اين مقاله توسط ديو كالينز از آسوشييتدپرس نوشته شده‌است و به طور قانوني از طريق شبكه ناشر NewsCred مجوز گرفته شده‌است . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدايت كنيد .
موضوعات مرتبط
موضوعات مربوط به نيروي دريايي ايالات‌متحده موضوعات مربوط به سلامت رواني و سلامتي افراد مسن معلول بهداشت رواني را از اختلال استرس پس از حادثه آسيب رواني - آسيب‌هاي مغزي ناشي از آسيب‌هاي مغزي ناشي از آسيب نخاعي محافظت مي‌كنند .
حق نسخه‌برداري از آسوشيتدپرس . همه حقوق محفوظ است . اين مطالب ممكن است منتشر ، پخش ، بازنويسي يا پخش نشده باشند .

 

منافع خود شرايط دفن سايت كميسيون بهبوئ مستمر معافيت مددجويان كميته امداد و بهزيستي - معافيت مشمولان سربازي ادامه تحصيل مشمولين در خارج از كشور

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.